Sommar!

Idag har det varit vansinnes-värme!
Och jag har jobbat..
Men så fort jag kom hem hoppade jag ur jobbkläderna och i en klänning.
Barbent den 15:e Maj, känns helt okej.

Igår jobbade jag ju till 19.00.
När jag kom hem fick jag en överraskning av min älskade gubbe.
Han hade cyklat till Kvantum och handlat varor till ett recept han hittat.
Lagat mat.
Dukat fram kall öl och jordnötter.
Precis vad jag behövde.
Loves him, I do.

Vi har precis shoppat loss på taxfreen.
En liter Smirnoff red för 99:-
Det är ju sjukt billigt.
Solkräm, sprit och godis.
Det viktigaste här i livet?

Bara nio dagar kvar nu..

Kommentarer
Postat av: marie

Tog ni det till hemresan eller ditresan?

2010-05-16 @ 07:22:16
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0