Packa pappas kappsäck.

Jag har varit så nervös för att inte få plats med allt i resväskan.
Har spanat in den och tyckt att den ser på tok för liten ut.
Gubbe trodde att jag inte ens skulle få plats med min packlista i den.
Ha!
Nu har jag packat och väskan är inte ens halvfull!
Har några små saker som ska ner fortfarande.
Men jag är lite chockad över hur lite plats allt tog.
Har jag glömt nåt?

Nåja, isf. får det vara hemma.
Nu har jag ju mer plats till allt som ska med hem från Grekland!

Vi var och köpte godis idag.
Det kändes så fel.
Vi har ju inte ätit några onyttigheter alls sen nyår.
Men vi får börja igen den 23:e Maj.
Är det ens nån vits att börja igen, när man hållt sig så länge?
Vi får helt enkelt lära oss det där med måtta.

Kommentarer
Postat av: marie

ahh man kanske måste börja packa?

2010-05-22 @ 07:18:52
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vad underbart med en semestervecka i utlandet! Hoppas ni får toppenväder, njut av god mat o dryck, sena ljumma kvällar och att vulkanaskan sköter sig inför hemresan! Och att godispåsen lever upp till förväntan efter ett så långt avbrott ;-)

2010-05-22 @ 09:48:36
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0