Konstnär

Köpte solglasögon idag.
Varför inte?
Kan behövas lite vårkänsla en grå dag som denna.
Svårt det där med solglasögon.
Jag har så stort huvud!
Allt ser för litet ut.
Men skam den som ger sig.

Middag idag blev rester.
Jag minns tydligt att det var det värsta jag visste när jag var liten, rester.
Nu är det väl lite annat.
Är man mästerkock som jag, så vill man ju gärna äta maten igen!
Igår kom jag på en genial idé på hur man kan hotta up konceptet "rester".
Man dukar upp allt på bordet och så plötsligt har det blivit en buffé istället!
Mycket festligare.

Det är nåt med den här byn som får mig att göra konstiga saker.
Nu ska jag ut och göra en isskulptur.
Välkomstpresent till föräldrarna som kommer hem från semestern imorgon.
Det ska ändå bli skönt att få bo inne i stan igen.
Byn är mysig ett tag, men nu räcker det.
Ska försöka fixa upp lite bilder sen när vi är i stan igen.
Hallå världen!

Kommentarer
Postat av: Tessilione

Lunar is the shit säger jag bara hoho! Jodå de är bara att lura med dig lite folk :) Du kan ju ta med dig mimmi om hon vill :) Har varit ledig i veckan så har inte sett henne nå :P

2010-03-10 @ 19:28:36
URL: http://tessilione.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0