Djävulen & jag

Jag tror att jag ska ta ett litet sportlov från bloggandet.
Gubbe har lov nu. Så vi kan äntligen göra en massa saker tillsammans.
Idag tog vi en eftermiddagstur till stan.
Fast jag är fattiglapp så fyndade jag örhängen och ett par byxor.
Gubbe hittade två vansinnigt snygga skjortor och ett linne.
Very sexig best.

Imorgon beger vi oss till byn.
Torsdag blir det skidåkning på isen och solsken hela dagen!
Mest troligen detsamma på fredag.
Vi ska passa på att basta.
Elda i öppna spisen.
Baka bröd.
Och bara mysa.


Kommentarer
Postat av: marie

jag vill också ha sportlov och vara ute i kallax, ni borde vänta på mig på fredag i alla fall så jag också kan följa med och åka skidor.



Vad hittade du för byxor då? :)

2010-03-02 @ 20:39:01
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det skulle man ju kanske kunna göra om jag nu inte är supertrött där kl 14.30.



Åh ja jättepassande, och jag tror dina ben kommer att blir superbruna, vi kommer vara så bruna när vi kommer hem att alla är avundsjuka på oss :)



2010-03-02 @ 21:14:35
Postat av: marie

Haha ja men nog måste du ju lyckas bli lite brun i alla fall ska du se :)

2010-03-02 @ 21:55:25
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0