Ansiktsbok

Det har blivit ett beroende.
Facebook alltså.
Om jag inte har något att göra så kan jag lätt glida runt på fejjan nån timme.
Detta har lett till att jag börjat drömma facebook-relaterade drömmar.
Det var gubbe som kom på det.
Jag brukar alltid berätta om mina konstiga drömmar.
Drömmer alltid mycket och märkligt.
Nu förstår jag plötsligt varför jag drömt om vissa personer.
Och varför det alltid är fest i mina drömmar.
Måste nästan lägga upp en facebook-gräns.
Max två besök om dagen.
Eller kanske ta en paus i några dagar.
Abstinensen skulle vara svår.

Kommentarer
Postat av: marie

Ja jag hade tänkt göra det faktiskt :)

2010-03-24 @ 06:45:34
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0