Ialissos

Hatå!
Det har varit en riktigt, riktigt bra vecka i Grekland.
Men nog är det skönt att vara hemma igen.
Skönt också att jag börjat 10 de här två första dagarna.

Jag trodde att det var Ixia vi skulle till, men det visade sig vara fel.
Vi bodde ännu lite längre bort från Rhodos, i Ialissos (Ialyssos på svenska).
Och skönt var det.
Vi var bara inne i Rhodos en dag, gick runt i fina gamla stan.. men skippade bargatan.
Bara i gamla stan blev vi lurade.
Beställde in en fanta, då kom de in med en vansinnigt stor stövel fylld med läsk.
Som senare, när vi fick notan, visade sig kosta 60-jävla-spänn.

I Ialissos var det bättre.
Vi hittade ett favorit-hak.
En karaokebar där jag drack margaritas till fem på morgonen.
Vi åkte till Faliraki Water park en dag och blev barn igen.

Det var helt enkelt en grym vecka!
Jag ska visa er lite bilder nån dag.

Kommentarer
Postat av: marie

Gilla!!

2010-06-01 @ 20:31:35
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0