Desperate

Vilken housewife jag har varit idag!
Tvättat två fulla maskiner med kläder.
Diskat en maskin.
Bakat 24 dumlekakor.
30 drottninggrottor (använde drottingsylt istället för hallonsylt och vips blev det mycket lustigare).
Mjölkchokladkaka.
15 hallonmuffins.

Har även haft Elina och två hundar på kaffebesök.
På eftermiddagen var jag mitt i bakandet och började känna lite smått panik över middagen.
Gubbe har jobbat över idag, så han fick mat på jobbet.
Men då kom Marie hit och lagade middag åt mig, lyxigt!
Sen insåg jag att min gubbe inte hade någon matlåda till imorgon.
Då slängde jag ihop en baconsås med örter och körsbärstomater.
Klart mannen ska ha mat!

Nu är jag helt färdig.
Kanske gör ett sista försök till att städa lite.
Men först.
Modern Family!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0