Birfday

På söndag blir jag 24.
Eftersom jag inte har ätit fika på så länge, hade jag tänkt bjuda på kakfest.
Nu har jag samlat ett gäng recept och ska gå och handla.
Men när har jag tänkt hinna med allt?
Jag är ledig idag.
Sen jobbar jag fredag, lördag och söndag.
Det ska hinnas bakas, städas och tvättas.

Baklistan:
Blåbärscheesecake.
Hallonmuffins med vitchokladfrosting.
Mjölkchokladkaka med nougat och nötter.
Dumlekakor.
Hallongrottor.
Ev. småkakor eller långpannekaka.

Jag älskar att baka, men då ska jag ju gärna ha tid till det också.
Nåja, nu har ni ju iaf läst baklistan.
Så hinner jag inte med allt, vet ni ju vad ni skulle bli bjudna på.
Och om ni inte hör något från mig på länge.
Har jag antagligen stuckit in huvudet i ugnen istället för kakorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0