Killerbug

Det blev ett frossar-kalas igår.
Smörgåstårta och öl.
Kaffe och fika.
Men vi fick ju inte äta av varken prinsesstårtan eller kakorna. Alla andra frossade.

Tatuerandet gick jättebra!
Jag var länge i chocktillstånd över att det inte gjorde ondare.
Höll nästan på att somna.
Allt gick bra och resultatet blev bra!
Det blev en mördar-skalbagge och det blödde som F.
Blodet rann nedför armen, trots att vi satte ett extra lager med plast runt.
Idag ser det ut som att jag har en sjukt musklig underarm.
Tennisbollsmuskler.

Jag har redan bestämt vad jag ska göra nästa gång.
Och nästa gång blir kanske ganska snart.
Men sen måste jag ta en liten paus, så jag inte klottrar ner hela mig själv av bara farten.
Gubbe ska bli färglagd om en halvtimme. Hoppas han inte får ont.

Nu väntar jag fikabesök, som ska få äta upp tårtan som blev över.
Under tiden låter jag Ellen underhålla mig. I loves her!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0