Julegris

Tänkte visa att jag gjort lite jul här hemma.
En trägran på fönsterbrädan.
En julstjärna och renar i fönstret.
Julejus i hela vårt hus!



Inte bästa bilden. Men ni fattar.


Första advent bjöd vi över Adam på glögi.
Det blev choklad och chiliglögg.
Till det såg vi Crazy Heart.



Inte heller den bästa bilden. Men ni fattar.


Igår fick vi vårat första julkort!
Från farmor och farfar i Finland.
Jag misstänker att det kan ha varit en julklapp då det innehöll euros.
Men jag får spara mina euro till aftonen.
Så tar vi kortet nu. Bra.
Tur då att jag gjort ett kort som nu är på väg till Suomi.
Till min lilla söta farmor och hennes Olavi.



Det här var ju lätt bästa bilden!

Nu ska jag spendera natten med mer julpyssel.
Jag är så glad för att vi snart är uppe i Luleå igen.
Inte länge kvar.
Idag förlängde vi även vistelsen med fem dagar. Happy days!
Jag peppar redan för Treklang på juldagen.
Peppar för alla vänner.
All god mat.
Kylan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0